Asus N73JF-TY112V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus N73JF-TY112V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wilux 08-03-2011
Geschreven voor: Asus N73JF-TY112V

Jammer.. voor zo,n prachtige laptop om hem uit te rusten met een... in mijn ogen kwalitatief minder display wat ook met diverse instellingen en aanpassingen niet helemaal bevredigend is te krijgen. Display geeft geen goed rood en over zijn geheel oogt het niet overal even
helder ...bij mijn vorige asus laptop pro70K was het display uitstekend
verder is het wel n snelle jongen in zijn uitvoeringen en op multimedia gebied gaf hij met een boost 3D films in de 1080p modus goed weer.. plaatsing HDMI poort midden rechter zijkant is geen goede plek...HDMI poort aan de achterkant zoals bij mijn vorige asus was beter ivb bekabelings route naar tv of monitor
voor de koeler geldt eigelijk hetzelfde verhaal ..samengevat n prachtige laptop met een wat minder display